نثر فرزند خداوند حاج قاسم سلیمانی سردار

نثر: فرزند خداوند حاج قاسم سلیمانی سردار مادر شهید کرمان

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار بین الملل از شراب مار تا پنیر سوییسی / اشتهای لاکچری کیم‌جونگ اون

روزنامه «مترو» در انگلیس گزارش داد که کیم جونگ اون، پیش از باردار شدن همسرش «ری هوا سو» جهت فرزند دوم درحال مصرف این شراب دیده شده است است. 

از شراب مار تا پنیر سوییسی / اشتهای لاکچری کیم‌جونگ اون

اشتهای لاکچری کیم جونگ اون: از شراب مار تا پنیر سوییسی

عبارات مهم : استیک

روزنامه «مترو» در انگلیس گزارش داد که کیم جونگ اون، پیش از باردار شدن همسرش «ری هوا سو» جهت فرزند دوم درحال مصرف این شراب دیده شده است هست.

روزنامه شهروند، از رژیم غذایی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی مطلبی به نقل از گزارش نیوزویک نوشت. در این مطلب به انواع غذاها و نوشیدنی هایی که رهبر کره شمالی میل به به مصرف آنها دارد، با توضیحات اشاره شده است است.

در نگاه اول به کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، شما یک دیکتاتور عصبانی را می بینید که در برابر ایالات متحده آمریکا یا سایر کشورهایی که آنها «کشورهای امپریالیسمی» می نامند، ایستاده هست. ولی هیچ شکی وجود ندارد که کیم جونگ اون، از زندگی پربار و سرشار از غذاهای خوشمزه و زندگی در کاخ های قشنگ لذت می برد.

از شراب مار تا پنیر سوییسی / اشتهای لاکچری کیم‌جونگ اون

گزارش های مجله «نیوزویک» نشان می دهد که کیم، زیاد پول خود را جهت تجملات ازجمله غذاهای خوشمزه صرف می کند. گزارش شده است که در سال ٢٠١٢ او به خاطر رژیم غذایی اش، زیاد کردن وزن زیادی پیدا کرد و یک کیست در مچ پایش پدید آمد.

در این جا به بخشی از رژیم غذایی رهبر کره شمالی در هر روز اشاره می کنیم.

روزنامه «مترو» در انگلیس گزارش داد که کیم جونگ اون، پیش از باردار شدن همسرش «ری هوا سو» جهت فرزند دوم درحال مصرف این شراب دیده شده است است. 

شراب مار جهت تجدید قوای بدن

اگر شایعات درست باشند، شراب مار – که از مار کبرای مرده در بطری گرفته می شود – به زیاد کردن قوای بدن و روحیه کمک می کند. روزنامه «مترو» در انگلیس گزارش داد که کیم جونگ اون، پیش از باردار شدن همسرش «ری هوا سو» جهت فرزند دوم درحال مصرف این شراب دیده شده است است.

پنیر سوییسی عالی ترین خوراک دیکتاتور

از شراب مار تا پنیر سوییسی / اشتهای لاکچری کیم‌جونگ اون

اگر یک خوراکی باشد که کیم جونگ اون از آن بسیار می خورد، آن خوراکی چیزی نیست جز پنیر. نیوزویک گزارش داده که دیکتاتور کره شمالی، چند سال پیش، چند روز به علت خوردن بیش از حد پنیر تازه سوییسی، در انظار عمومی ظاهر نشد. اگر در مورد این پنیر چیزی نشنیده اید، باید بدانید که این پنیر کاملا از شیر گاو درست و در جایی خنک نگهداری می شود، چراکه به آسانی آب می شود. در هر حال، ظاهرا کیم جونگ اون نوع کم چرب آن را نمی خورد که در این مدت تا این اندازه چاق شده است است.

اون مثل پدرش عاشق سوشی است

پدر کیم جونگ اون هم به لحاظ جسمی در سلامت نبود. او ذائقه عجیب وغریبی داشت که درنهایت هم موجب حمله قلبی اش شد. «کنجی فوجیموتو»، آشپز این خانواده تا سال ٢٠٠١ به روزنامه دیلی میل گفته بود که کیم و پدرش، هردو عاشق سوشی بودند. فوجیموتو گفته است که کیم، در جوانی هر لحظه عاشق سوشی هایی بوده که از قسمت چرب ماهی تن درست می شد.

روزنامه «مترو» در انگلیس گزارش داد که کیم جونگ اون، پیش از باردار شدن همسرش «ری هوا سو» جهت فرزند دوم درحال مصرف این شراب دیده شده است است. 

او عاشق شامپاین و سایر مشروبات گرانقیمت است

تنها غذا نیست که در رژیم غذایی کیم جونگ اون وجود دارد. بخش زیادی از رژیم غذایی او الکل هست. ام.اس.ان گزارش داده که کیم در سال حدود ٣٠ میلیون دلار را تنها جهت وارد کردن شراب های گرانقیمت و باکیفیت به کره شمالی، جهت خود و بعضی از اطرافیانش خرج می کند. او خصوصا از ویسکی و کنیاک لذت می برد. در مورد خوردن شامپاین هم بطری های کریستال کیم، بسیار معروفند. بطری هایی که هرکدام تا ٣٠٠ دلار قیمت دارند.

از شراب مار تا پنیر سوییسی / اشتهای لاکچری کیم‌جونگ اون

بخش زیادی از بودجه او صرف قهوه برزیلی می شود

دیلی میرور گزارش داده که کیم، مبلغ هنگفت ٧١٥هزار پوند (معادل ٩٥٠ هزار دلار) را در سال جهت قهوه های برزیلی خرج می کند. این پول زیادی جهت چند فنجان قهوه هست؛ آن هم در پیونگ یانگ، پایتخت کشوری که نمی توان حتی یک قهوه آمریکایی استارباکس در آن پیدا کنید.

استیک کوبی غذای معمولی منو

درحالی که علاقه کیم به پنیر او را به اندازه کافی ارضا نمی کند، فوجیموتو می گوید که کیم، عاشق استیک کوبی به عنوان یکی از غذاهای باشکوه هست. اگر این غذا را نمی شناسید، باید بدانید که استیک کوبی، یکی از غذاهای بومی ژاپن است که به منطقه خاصی تخصیص داده شده است دارد و البته غذای بسیار گرانقیمتی هست. شاید در سراسر آمریکا در منوهای غذایی نام برگر کوبی را دیده باشید، ولی مطمئن باشید که آنها مهم نیستند.

کیم عاشق سالامی، پورشتو و گوشت خوک است

گرچه شاید استیک کوبی نشان دهنده ذائقه گرانقیمت کیم جونگ اون باشد، ولی ظاهرا او عاشق همه نوع گوشت هست. «ارلانو فورلانیس»، نخستین آشپز ایتالیایی این کشور که در سال ١٩٩٧ استخدام شد تا جهت بعضی از اعضای خاندان کیم پیتزا بپزد، می گوید که کیم و پدرش، هردو دیوانه وار عاشق پیتزاهایی بودند که سطح آن کاملا پوشیده از گوشت بود. فورلانیس می گوید که سالامی، پپرونی، پورشتو و گوشت خوک جزو بیشترین گزینه های انتخابی کیم جونگ ایل، رهبر پیشین کره شمالی بود و بنابراین، جای تعجب نیست که پسرش هم از خوردن این غذاهای گرانقیمت لذت ببرد، حتی در شرایطی که مردم کره از این لذت ها محرومند.

سیگارهای خاص

چه چیزی بهتر از سیگارهای خاص بعد از غذاهای چرب و سنگین است؟ ام.اس.ان گزارش داده که کیم، عاشق سیگارهای فرانسوی طراحی شده است به وسیله «ایو سن لوران» است که هر بسته آن حدود ٤٤ دلار قیمت دارد. البته این همه ماجرا نیست. جعبه چرمی که کیم جونگ اون سیگارهایش را در آن قرار می دهد، ١٦٥ دلار قیمت دارد. ولی متاسفانه کیم گاهی عادت دارد که این سیگار را در کنار موتور یک موشک با سوخت مایع دود کند که احتمالا ممکن است جهت خود او و کشورش نتیجه خوبی نداشته باشد!

او احتمالا جهت چاق شدن می خورد

در کره جنوبی و بسیاری از کشورهای غربی، لاغر بودن زیاد مد است و اتفاقا چاقی در میان افراد کم درآمد، زیاد مرسوم هست. در کره شمالی ولی قضیه کاملا برعکس هست. چاقی و فربهی، نماد ثروت زیاد هست؛ چراکه تنها افرادی می توانند غذاهای پرچرب و پرکالری بخورند که ثروتمند هستند. بنابراین، بعضی بر این باورند که زیاد کردن وزن کیم به طور عمدی است که به دیگران نشان دهد تا چه اندازه به غذا دسترسی دارد.

کیم چاق می شود؛ مردمش لاغر

در گزارشی که مدتی قبل منتشر شد ٧٥ درصد جمعیت کشور، معادل بیش از ٢٥ میلیون نفر، در ناامنی غذایی به سر می برند و دارای سوءتغذیه مزمن هستند. شاخص جهانی گرسنگی کره شمالی، ٢٨,٦ است که نشان می دهد این کشور دچار مشکلی جدی است.

عشق غذا در خانواده وجود دارد

کیم جونگ ایل، دیکتاتور سابق کره شمالی و پدر کیم جونگ اون، عاشق غذاهای عجیب و غریب مثل سوپ باله کوسه و سوپ گوشت سگ بود. او این غذاها را جهت تقویت سیستم ایمنی بدنش و نیرومندی می خورد.

حداقل کیم مثل پدرش حساس نیست

کیم جونگ اون به طور عادی برنج می خورد، ولی دست کم او به اندازه پدرش روی دانه های برنج حساس نیست. رهبر پیشین کره شمالی تیمی از زنان را استخدام کرده بود تا اطمینان حاصل کنند که همه دانه های برنج، یک شکل، یک اندازه و یکرنگ هستند!

واژه های کلیدی: استیک | روزنامه | کره شمالی | کره شمالی | رژیم غذایی | غذاهای خوشمزه | رهبر کره شمالی | غذاهای عجیب و غریب

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه